חוק ההסדרים נולד כפתרון לשעה במשבר הכלכלי הגדול של השנים 1980-1985. לממשלה ניתנה אפשרות לבצע שינויים מרחיקי לכת לא בתהליך הרגיל של תקציב ובקרה. מאז הפך לקבוע כולל אפשרות למועמד המרכיב קואליציה להבטיח כספים למפלגות או אנשים תוך כדי המו"מ, וכאמור ללא כל התחשבות בתקציב המדינה. לכן יש לבטל את חוק ההסדרים. כל הוצאה תקציבית צריכה לעבור דרך המנגנון הרגיל (אותו יש לייעל) ובוודאי אסור שזה ישמש כלי לחלוקת מתנות במסגרת מו"מ קואליציוני.
חוק ההסדרים נולד כפתרון לשעה במשבר הכלכלי הגדול של השנים 1980-1985. לממשלה ניתנה אפשרות לבצע שינויים מרחיקי לכת לא בתהליך הרגיל של תקציב ובקרה. מאז הפך לקבוע כולל אפשרות למועמד המרכיב קואליציה להבטיח כספים למפלגות או אנשים תוך כדי המו"מ, וכאמור ללא כל התחשבות בתקציב המדינה. לכן יש לבטל את חוק ההסדרים. כל הוצאה תקציבית צריכה לעבור דרך המנגנון הרגיל (אותו יש לייעל) ובוודאי אסור שזה ישמש כלי לחלוקת מתנות במסגרת מו"מ קואליציוני.